7 клас



Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних.

Розрізняють дві форми структури розгалуження:







1. Вибір теми.
Тома проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
2. Постановка глети.
Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».
3. Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми на рис. 6.1.
Рис. 6.1. Інформаційна модель проекту у вигляді блок-схема
- Перевірити свої знання ви зможете, виконавши вправи на диску.
4. Підбір матеріалу.
Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
Пошук зображень здійснено на сайті http://www.Ienagold.rv та за допомогою вкладки Зображення у пошукових службах yandex або google.
Зауважимо, що персонажі мають бути у форматі png або gif і мати прозорий фон.
Рис. 6.2. Сцени проекту
Рис. 6.3. Спрайти проекту
5. Вибір програмних засобів реалізації проекту.
Обрано програмне середовище Scratch, у якому можна створити скрипти для взаємодії персонажів.
6. Створення програмного продукту.
У табл. 6.1. наведено етапи створення казки в програмному середовищі Scratch.
Таблиця 6.1. Етапи створення казки в програмному середовищі Scratch



7.   Створення презентації проекту.
Для створення презентації проекту варто дотримуватися наступних рекомендацій.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
1)  На першому слайді розташуйте назву проекту та інформацію про його виконавців (прізвище та ім'я авторів).
2) На другому слайді сформулюйте мету проекту.
3) На третьому і наступному слайдах:
• представте інформаційну модель;
• подайте інформацію щодо пошуку необхідного матеріалу (веб-сайти, знайдені зображення, перелік того, що було знайдено тощо)
• представте й обгрунтуйте вибір програмних засобів;
• представте декілька скріншотів програмного продукту (копії зображення на екрані, які можна скопіювати до буфера обміну, натиснувши клавішу PrtSc, а потім вставити на слайд, клацнувши Ctrl+V):
• розмістіть висновки (перелік дій, що було виконано в результаті створення проекту).
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
1) Фон слайдів витриманий в одному стилі, приємний для сприйняття очима, на ньому можна легко прочитати текст, відповідає вмісту презентації.
2) Розмір та колір шрифту зручні для сприйняття: не дуже дрібний і легко читається на заданому фоні.
3) Площі, які займають текст і зображення на слайді, приблизно однакові.
8. Захист проекту.
Нижче наведено орієнтовний план захисту проекту із зображеннями слайдів, до яких слід віднести певні пункти плану.
9. Відео Scratch-проект «Казка Колобок» додавати обов'язково  

    Пяленко Марина Леонідівна  marina.pyalenko@gmail.com    Пасічник Ольга Миколаївна  shtapik.2010@gmail.com


Комментариев нет:

Отправить комментарий